Služby

firmy

Služby pro firmy

O službách pro firmy

Firmy potřebují kvalitní a srozumitelné právní služby, které jim pomohou v jejich podnikání. Své klienty tak nezatěžujeme kvanty textu a paragrafy. Vždy s našimi klienty jednáme zcela transparentně a dostanou od nás jasná a efektivní řešení vypracovaná s ohledem na specifika jejich oboru, a to vše za předem dohodnutých podmínek.

Při poskytování právních služeb sázíme na dlouhodobou spolupráci s našimi klienty, díky které problémům předcházíme a nečekáme na jejich vznik, abychom pak mohli více fakturovat.

Jak Vám můžeme pomoci

Rádi Vám pomůžeme s komplexní i jednoduchou smlouvou nebo rozjezdem Vašeho náročného projektu. Orientujeme se v denním životě české firmy i překážkách, kterým čelí. Stejně tak ale našim klientům pomáháme rozvíjet jejich podnikání a jsme pro ně spolehlivým partnerem, který jim bude stát po boku při jakýchkoli nových výzvách.

Pokud chcete mít jistotu dostupnosti právních služeb, kdykoli je budete potřebovat, připravili jsme pro Vás plán Podnikový právník v rámci našeho konceptu On-line advokát, kdy budete mít každý měsíc nárok na kvalitní právní poradenství.

Portfolio služeb

Našim klientům nabízíme široké portfolio služeb, při jejichž poskytování čerpáme z našich bohatých zkušeností získaných díky spolupráci s mnoha českými a zahraničními společnostmi.

Níže uvádíme alespoň stručný výčet našich služeb pro firmy:
- korporátní právo
- smluvní agenda
- sporná agenda
- duševní vlastnictví a informační technologie
- fúze a akvizice
- právo ochrany hospodářské soutěže
- pracovní právo

startupy

Služby pro startupy

O službách pro startupy

Jako moderní advokátní kancelář jsme pro startupové projekty spolehlivým a dlouhodobým partnerem, který jim nabídne jak své know-how při přípravě a realizaci projektu samotného, tak i kontakty na možné investory. Snažíme se startupovým projektům vycházet vstříc i ve věci nákladů za právní služby a jsme vždy naprosto transparentní ohledně cen a skutečnosti, zda je daná právní služba opravdu nezbytná.

Kvalitní právní služby jsou pro úspěch každého startupového projektu velmi důležité, protože projekt připraví na možné překážky a zajistí, že projekt bude moci plnit své dlouhodobé cíle. Využijte tak našich služeb, které budou poskytovány s ohledem na vytváření hodnoty pro Váš projekt a ne na výši faktur.

Jak Vám můžeme pomoci

Rádi Vám pomůžeme s jakoukoli právní otázkou. Ať už se jedná o založení nové společnosti, jako prvního kroku v životě startupu, nebo o vstup investora, kdy Vám pomůžeme vyváženě nastavit budoucí spolupráci. Z pohledu dlouhodobého úspěchu startupového projektu je pak důležité důsledně chránit duševní vlastnictví a správně nastavit vztahy s dodavateli a zákazníky. Samozřejmě pak můžete využít i naši službu On-line advokát a šetřit tak čas i peníze.

Portfolio služeb

Našim klientům z řad startupů nabízíme široké portfolio služeb vycházející z našich bohatých zkušeností práce pro řadu úspěšných českých startupových projetků.

Níže uvádíme alespoň stručný výčet našich služeb pro startupy:
- založení obchodní korporace
- registrace ochranné známky
- smluvní agenda
- ochrana duševní vlastnictví
- vstup investora
- nastavení vztahů mezi zakladateli
- regulatorní otázky

obcane

Služby pro soukromé osoby

O službách pro soukromé osoby

Právo je samozřejmou součástí našeho života a každý z nás se někdy setká s nutností využít služeb advokáta. Naše advokátní kancelář poskytuje samozřejmě služby soukromým osobám a nezavírá oči nad jejich potřebami. I to je jedním z důvodu zavedení naší služby On-line advokát. Obdržíte tak kvalitní právní služby za výhodné ceny, aniž byste museli kamkoli jezdit a obávat se faktur za to, že si s Vámi nějaký advokát jen popovídá.

Pokud Vás v životě potká jakákoli situace, kdy budete potřebovat na své straně spolehlivého advokáta, který Vás provede všemi úskalími českého právního řádu, můžete se na nás s důvěrou obrátit.

Jak Vám můžeme pomoci

Rádi Vám pomůžeme s jakoukoli právní záležitostí. Může se jednat o problém se zaměstnavatelem nebo o prodej nemovitosti. Vždy uděláme maximum, abychom Vám pomohli. Mějte také na paměti, že je jednodušší upravit smlouvu před podpisem, než řešit následky z jejího podpisu.

Portfolio služeb pro soukromé osoby

Našim klientům z řad soukromých osob nabízíme standardní portfolio služeb.

Níže uvádíme alespoň stručný výčet našich služeb:
- občanské právo
- rodinné právo
- sepsání/revize smlouvy
- koupě/prodej nemovitosti
- soudní spory
- pracovní právo

online-advokat

On-line advokát

O službe on-line advokát

Služba On-line advokát si klade za cíl poskytovat kvalitní právní služby za výhodné ceny, a to vše ryze on-line formou. Odstranili jsme zbytečné prostředníky, schůzky, cestování a soustředili se pouze na samotné poskytnutí právních služeb, které jsou tak snadno přístupné, rychlé a cenově výhodné.

Dnešní doba si žádá efektivní řešení a chceme tak našim klientům dát možnost využít i právní služby v on-line prostředí z pohodlí jejich domova nebo kanceláře.

Jak Vám můžeme pomoci

Pokud potřebujete pouze rychlou právní radu, nebo si nejste jisti, co ve Vaší situaci vlastně dělat, je nejlepším způsobem objednat právní konzultaci. Snadno a rychle Vám poradíme a vyhnete se tak možným vážným důsledkům v budoucnu. Stejně jako ve zdraví platí i v právu důležitost prevence. Pokud máte jakýkoli dotaz k samotným službám, můžete nám kdykoli zavolat nebo napsat.

Jak to funguje?

Pro Vaši lepší orientaci uvádíme níže postup objednání a poskytnutí služby On-line advokát:

1. Vyberete si Vámi požadovanou službu a kliknete na tlačítko "CHCI TUTO SLUŽBU".

2. Zobrazí se Vám formulář, ve kterém nejprve zvolíte, zda jste FO nebo PO/OSVČ a formulář poté vyplníte včetně výběru ceny služby (platí jen u některých služeb). Před odesláním formuláře je potřeba přečíst obchodní podmínky a potvrdit to označením okénka "Souhlasím s Obchodními podmínkami". Zároveň je možné k formuláři přiložit i soubory (např. kopie smluv). Formulář odešlete kliknutím tlačítka "OBJEDNAT".

3. Po odeslání formuláře budete přesměrováni na platební bránu, kde uhradíte cenu Vámi vybrané služby prostřednictvím platební karty.

4. V případě služby Právní konzultace se Vám po úhradě služby otevře stránka s výběrem konkrétního termínu konzultace.

5. Po potvrzení platby Vám přijde e-mail, který bude obsahovat odkaz na dotazník, který je nutné vyplnit. Umožní nám to dozvědět se více o Vašem případu a poskytnout Vám tak objednanou službu v odpovídající kvalitě. Po obdržení vyplněného dotazníku proběhně konzultace ve Vámi zvoleném termínu a začne běžet lhůta k poskytnutí Vámi objednané služby. Standardní doba dodání služby je 5 pracovních dnů (neplatí pro službu Založení s.r.o., kde se termín dodání bude odvíjet od rychlosti realizace jednotlivých kroků).